Monday, February 8, 2010

ORDER & PAYMENT

Cara membuat tempahan & pembayaran



Stok sedia ada
  1. Lihat koleksi kami yang ada.
  2. Jika busana yang anda inginkan sesuai dengan kehendak anda (warna, saiz dan harga) bolehlah SMS (0133923496), email (hanani.shoppe@yahoo.com) atau shout kat tempat sembang (di blog) 
  3. Saya akan sahkan tempahan anda.
  4. Selepas tempahan anda telah disahkan, pembayaran perlulah dibuat dalam masa 3 hari bekerja.
  5. Jika dalam jangka masa tersebut, pembayaran tidak dibuat, saya akan membuat pembatalan pembelian dan stok tersebut kembali tersedia untuk dibeli.
  6. Setelah pembayaran dibuat, sila isikan borang tempahan di bawah, SMS @ e-mail kepada saya jenis akaun dan jumlah pembayaran beserta nama dan alamat untuk penghantaran.

Tempahan
  1. Jika kod yang anda pilih telah ada pemilik atau tiada stok, anda boleh membuat tempahan.
  2. Tempahan akan ditutup sebulan sekali dimana tarikh akan dipaparkan.
  3. Jika stok tersedia, saya akan hubungi anda untuk sahkan tempahan anda.
  4. Jika tempahan telah disahkan anda perlu membuat pembayaran dalam masa 3 hari bekerja.
  5. Jika dalam jangkamasa tersebut tiada pembayaran dibuat, saya akan membuat pembatalan tempahan.
  6. Sila isikan borang tempahan di bawah, SMS @ e-mail jenis akaun dan jumlah pembayaran berserta nama dan alamat untuk penghantaran.
  7. Penghantaran akan dibuat sebaik sahaja stok sampai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

BORANG TEMPAHAN

Nama:
Email:
No Telefon:
Alamat:
Senarai Tempahan:
Kaedah Pembayaran:
Jumlah Pembayaran:
Butiran Pembayaran:
Nota Tambahan: